«Ο ΓΑΣ Ιαλυσός συνεχίζει με ενότητα, αφοσίωση και πίστη»
Ανακοίνωση με την οποία ευχαρίστησε όσους συνέβαλαν στο Final 4 των νεανίδων εξέδωσε ο Γ.Α.Σ Ιάλυσος. Αναλυτικά:
«Ο ΓΑΣ Ιαλυσός εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς όλες τις ομάδες και τις αθλήτριές τους που συμμετείχαν στο Final 4, τιμώντας με την παρουσία και την αγωνιστικότητά τους τη διοργάνωση. Η αθλητική άμιλλα, το πάθος και το ήθος που επέδειξαν έδωσαν ξεχωριστό χρώμα στους αγώνες και ανέδειξαν τη δύναμη του γυναικείου αθλητισμού.
Θερμές ευχαριστίες στην Τοπική Επιτροπή και προσωπικά στον πρόεδρό της, κύριο Παντελή Κουγιό, για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στον σύλλογό μας και τη στήριξή τους στη διεξαγωγή αυτής της σπουδαίας διοργάνωσης. Η συμβολή τους ήταν καταλυτική για την επιτυχία του Final 4.
Ευχαριστούμε θερμά τους διαιτητές και τους κριτές της διοργάνωσης, οι οποίοι με το υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού και τη δικαιοσύνη που επέδειξαν, διασφάλισαν την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων, τιμώντας τον ρόλο τους και ενισχύοντας το αίσθημα αθλητικής άμιλλας.
Ένα μεγάλο “ευχαριστώ” στον δημοσιογράφο Μάκη Δούβαλη για την άψογη και επαγγελματική παρουσίαση της διοργάνωσης, καθώς και στα μέσα 12sports και XXsports για την εξαιρετική δημοσιογραφική κάλυψη, προβάλλοντας με συνέπεια και αντικειμενικότητα το Final 4 και τις προσπάθειες όλων των ομάδων. Η στήριξή τους στον τοπικό αθλητισμό είναι ανεκτίμητη.
Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στους γονείς της ομάδας μας, που με ανιδιοτέλεια και αφοσίωση έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, φροντίζοντας κάθε λεπτομέρεια και εξασφαλίζοντας πως όλα κύλησαν στην εντέλεια.
Ένα μεγάλο μπράβο στο τεχνικό επιτελείο μας, τη Μαρία Λαού και τη Γεωργία Χριστοφάκη, για τη σωστή καθοδήγηση, την ακούραστη προσπάθεια και την πίστη τους στην ομάδα μας. Η συμβολή τους ήταν καθοριστική στην πορεία μας προς την κορυφή.
Και, φυσικά, θερμά συγχαρητήρια στις αθλήτριές μας για την εντυπωσιακή τους εμφάνιση και την κατάκτηση της πρώτης θέσης! Με το πάθος, τη μαχητικότητα και την ενότητα που έδειξαν, απέδειξαν πως οι κόποι και η σκληρή δουλειά πάντα ανταμείβονται.
Ο ΓΑΣ Ιαλυσός συνεχίζει με ενότητα, αφοσίωση και πίστη, κοιτάζοντας μπροστά και στοχεύοντας σε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες!
Μαζί, σαν μια οικογένεια!
Με εκτίμηση,
Το Δ.Σ. του ΓΑΣ Ιαλυσός»


























