Επιστροφή στην Β’ Κατηγορία για Αθλέτικο και Ευαγόρα, στο “περίμενε” ο Πολύστρατος!
Ο Πολύστρατος Λαέρμων πέρασε νικηφόρα με 0-2 από την έδρα της Αθλέτικο Αφάντου και ολοκλήρωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις φετινές του αγωνιστικές υποχρεώσεις. Οι φιλοξενούμενοι ήταν ανώτεροι στην μεγαλύτερη διάρκεια του παιχνιδιού και κατάφεραν να πάρουν την νίκη χάρις στα γκολ που σημείωσαν στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα οι Γιάννης Γρύλλης και Χατζή Ομέρ Ταμπάκ. Η ομάδα του Χρήστου Καλογήρου παρά την ήττα της αναδείχθηκε πρωταθλήτρια στην Γ’ Κατηγορία, εφόσον δεν υπάρξει κάποια διαφοροποίηση στην έφεση που πιθανότατα να έχει κατατεθεί από την ΑΕΡΑ στην ΕΠΟ. Από την άλλη, ο Πολύστρατος τερμάτισε στην τρίτη θέση του βαθμολογικού πίνακα και θα είναι η πρώτη επιλαχούσα ομάδα για να προβιβαστεί στην Β’ Κατηγορία.
Στα υπόλοιπα παιχνίδια της τελευταίας αγωνιστικής, η Ομόνοια Γενναδίου μοιράστηκε τον βαθμό της ισοπαλίας κόντρα στη ΑΕΡΑ Β’. Ο Τσολερίδης πέτυχε και τα δύο τέρματα για τους γηπεδούχους, ενώ για τους “ερυθρόλευκους” σκόραραν οι Αποστολάκης και Διάκου.
Στις Φάνες, ο Α.Ο Καλαβαρδών δεν δυσκολεύτηκε να πάρει τους τρεις βαθμούς της νίκης κόντρα στην Ασπίδα Απολλακιάς της οποίας και επικράτησε, με 3-0 χάρις στα τέρματα που σημείωσαν οι Καραγιάννης, Χασάπι και Θεοδώρου.
Δείτε την τελική κατάταξη πατώντας ΕΔΩ


























