Η Αθλέτικο Αφάντου επιστρέφει στη Β’ Κατηγορία και τιμά την ιστορία της (Video)
Η κατάκτηση του Πρωταθλήματος Γ’ Κατηγορίας 2024-2025 σηματοδοτεί την επιστροφή της Αθλέτικο Αφάντου στη Β’ Κατηγορία. Με αφορμή τη φετινή επιτυχία, ο σύλλογος τίμησε τους ποδοσφαιριστές που στήριξαν την ομάδα όλα αυτά τα χρόνια, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην πρώτη πρωταθλήτρια ομάδα της σεζόν 2011-2012.
«Με αφορμή την Κατάκτηση του Πρωταθλήματος Γ’ Κατηγορίας Δωδεκανήσου για την αγωνιστική περίοδο 2024-2025 και την επιστροφή της ομάδας μας στην Β’ Κατηγορία Ε.Π.Σ.Δωδεκανήσου θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας που φόρεσαν και τίμησαν την φανέλα του συλλόγου όλα αυτά τα χρόνια από την ίδρυση του μέχρι και σήμερα και μας τίμησαν με την παρουσία τους στην φιέστα του συλλόγου συμμετέχοντας στο φιλικό παιχνίδι απέναντι στην Πρωταθλήτρια ομάδα περιόδου 2024-2025. Ο σύλλογος που θέλει να έχει μέλλον πρέπει και οφείλει να σέβεται και να τιμά την ιστορία του. Αυτό το βίντεο είναι αφιερωμένο εξαιρετικά στην πρωταθλήτρια ομάδα της περιόδου 2011- 2012 ιδρυτική χρόνια του συλλόγου για την κατάκτηση του πρώτου πρωταθλήματος στην ιστορία του συλλόγου. 2011 – 2025 και η ιστορία συνεχίζει να γράφεται.»


























