Νέα πνοή στην Επιτροπή Καλλιέργειας και Ανάπτυξης με Μαρίνο και Ρίκκα!
Μετά τις πρόσφατες εκλογές της Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Δωδεκανήσου, ο Μιχάλης Χατζηνικήτας ανέλαβε την Επιτροπή Καλλιέργειας και Ανάπτυξης, δείχνοντας από την πρώτη στιγμή τη διάθεσή του να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στο κομμάτι των αναπτυξιακών ηλικιών.
Στο πλαίσιο αυτό, προχώρησε στη συγκρότηση μιας επιτροπής με έντονο ποδοσφαιρικό υπόβαθρο και εμπειρία από το υψηλότερο επίπεδο. Συγκεκριμένα, εντάχθηκαν ως μέλη δύο πρώην επαγγελματίες ποδοσφαιριστές με σημαντική πορεία τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα τους Στέργο Μαρίνο και Αντώνης Ρίκκα, οι οποίοι έχουν φορέσει τις φανέλες μεγάλων συλλόγων όπως ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ. Ταυτόχρονα οι δυο τους δραστηριοποιούνται στο κομμάτι του ποδοσφαίρου και δη των ακαδημιών με τον πρώτο να είναι υπεύθυνος για την ανεύρεση ταλέντων στα Δωδεκάνησα για λογαριασμό των «πρασίνων», ενώ ο δεύτερος έχει ήδη μεγάλο πελατολόγιο ως manager ποδοσφαιριστών.
Παράλληλα, στην επιτροπή συμμετέχουν και άνθρωποι με ουσιαστική προσφορά στο τοπικό ποδόσφαιρο και ιδιαίτερα στις μικρές ηλικίες. Πρόκειται για τον Δήμος Λουϊζίδη, Τσαμπίκο Ζαχαριά, Μανώλης Πυθαρούλη και Σταμάτη Κώστα.
Η σύνθεση της Επιτροπής Καλλιέργειας και Ανάπτυξης δείχνει ξεκάθαρα τη φιλοσοφία της νέας διοίκησης: επένδυση στη βάση του ποδοσφαίρου, με ανθρώπους που γνωρίζουν τόσο το επαγγελματικό επίπεδο όσο και τις ανάγκες του τοπικού αναπτυξιακού ποδοσφαίρου. Το επόμενο διάστημα αναμένονται πρωτοβουλίες που στόχο θα έχουν τη βελτίωση της εκπαίδευσης, της οργάνωσης και των ευκαιριών για τα νέα παιδιά της Δωδεκανήσου.


























