Κάλεσμα του Διγενή στον κόσμο του για το ντέρμπι με Ευαγόρα
Ακόμα ένα ντέρμπι στον πρώτο όμιλο της Β’ κατηγορίας την Κυριακή στην “μάχη” που γίνεται για την πρωτιά. Ο Διγενής φιλοξενείται στο ΕΑΚ από τον Ευαγόρα και η διοίκηση των κυανόλευκων εξέδωσαν ανακοίνωση- κάλεσμα προς τον κόσμο τους.
Αναλυτικά:
“Η φετινή ποδοσφαιρική περίοδος φτάνει στο τέλος της και η ομάδα μας θα δώσει το πιο κρίσιμο παιχνίδι της χρονιάς.
Αυτή τη Κυριακή ο Διγενής στις 15:30 στο ενωσιακό γήπεδο του Καρακόνερου θα δώσει τον υπέρ πάντων αγώνα με αντίπαλο τον Ευαγόρα.
Είναι υποχρέωση όλων να στηρίξουμε την ομάδα μας σε αυτή την μάχη – Τίτλο και να εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια για την άνοδο της ομάδας μας στην ‘Α κατηγορία.
Η ομάδα μας στα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει κάτι σπουδαίο για τα τοπικά δεδομένα, να δίνει βάση στο αναπτυξιακό ποδόσφαιρο και στο ”ευ αγωνίζεσθαι”. Ξεκίνησε να δημιουργεί και έχει δημιουργήσει σωστούς αθλητές οι οποίοι πλέον απαρτίζουν την αντρική ομάδα και συνεχώς προβάλλει και επικροτεί το τίμιο παιχνίδι (Fair Play).
O πρόεδρος και η διοίκηση του «Τοξοβόλου»καλούν τον απανταχού φίλαθλο κόσμο του Διγενή να συμπαρασταθεί στο πλευρό του.
ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΡΤΗ
Σας περιμένουμε όλους να στηρίξουμε και να χειροκροτήσουμε την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μας!”.


























