Αυξήθηκαν οι συμμετοχές για το τουρνουά της Σορωνής!
Λόγω της μεγάλης ζήτησης και με βάση το γεγονός πως πρόκειται για το τελευταίο τουρνουά πριν από την τελική φάση, το xxsports.org, πήρε την απόφαση να αυξήσει το όριο των συμμετοχών για το τουρνουά της Σορωνής που θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο 6-7 Αυγούστου.
Πιο συγκεκριμένα οι ομάδες από 16 θα γίνουν 20 και εφόσον συμπληρωθεί αυτός ο αριθμός, τότε θα σχηματιστούν τέσσερις όμιλοι των πέντε ομάδων.
Μέχρι στιγμής 17 ομάδες έχουν εξασφαλίσει τη συμμετοχή τους στο τουρνουά και απομένουν μόλις 3 κενές θέσεις.


























