«Είχαμε το γνωστό σύνδρομο της επαρχίας και αδικήσαμε τους εαυτούς μας»
Ο Γιάννης Τσακίρης μίλησε στην κάμερα της Ελληνικής ομοσπονδίας μετά την νίκη του Κολοσσού κόντρα στην ΔΕΚΑ, με το οποίο ολοκλήρωσε η ομάδα της τις υποχρεώσεις της στο Final 8:
«Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία στην Λέσβο. Συγχαρητήρια στην ΕΟΚ και στους άλλους διοργανωτές. Στα προηγούμενα παιχνίδια αδικήσαμε τον εαυτό μας, έχοντας το γνωστό σύνδρομο της επαρχίας. Σήμερα δείξαμε ένα διαφορετικό πρόσωπο. Δεν έχουμε εμπειρία από μεγάλο πρωτάθλημα με πολλούς αγώνες».
Από την άλλη ο αθλητής του Κολοσσού Παναγιώτης Καλλιγάς δήλωσε: «Δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι τις προηγούμενες ημέρες, κυρίως εκτός παρκέ, αλλά αυτό έφερε αρνητική ενέργεια και στο γήπεδο. Μπορούσαμε να πάμε καλύτερα και να τερματίσουμε ψηλότερα».


























