Καράσκο: «Μόλις το πρώτο βήμα, έχουμε να δώσουμε πολλές μάχες»
Νικηφόρο αποδείχθηκε το ντεμπούτο του Χαβιέρ Καράσκο στον πάγκο του Κολοσσού, με τον Ισπανό τεχνικό να τονίζει στις δηλώσεις του μετά το τέλος του ματς με την Καρδίτσα, πως οι «θαλασσί» έκαναν μόλις το ένα από τα πολλά βήματα που χρειάζεται για να κερδίσουν την παραμονή τους στην Basket League.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Πρώτα απ’ όλα, η διαφορά του σκορ δεν ήταν τόσο πραγματική. Αν και κλείσαμε μπροστά όλα τα δεκάλεπτα, δύο από αυτά ήταν με μόλις δύο πόντους. Από ‘κει και πέρα, έχω να πω ότι ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι και είμαι πολύ χαρούμενος που παίξαμε ομαδικά και με ενέργεια. Αυτό, ήταν μόλις το πρώτο βήμα, ενόψει των επόμενων τελικών που έχουμε μπροστά μας. Επίσης, αν μιλήσουμε για αριθμούς, το ποσοστό που είχε η Καρδίτσα στα τρίποντα δεν ήταν ρεαλιστικό, καθώς έχει μεγαλύτερο. Στο παιχνίδι έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και έχουμε να δώσουμε κι άλλες μάχες».


























