Το ευχαριστώ για το 4ο Ανοικτό-εργασιακό κύπελλο 2025
Η Αθλητική Ακαδημία Ρόδου,με αφορμή την ολοκλήρωση του 4ου Ανοικτού-εργασιακού πρωταθλήματος 2024-2025 και του 4ου Ανοικτού-εργασιακού κυπέλλου 2025,επιθυμεί να ευχαριστήσει δημόσια όλους εκείνους που συνέβαλαν τα μέγιστα στην επιτυχή διεξαγωγή και ολοκλήρωση των διοργανώσεων και συγκεκριμένα:
-Το Δήμο Ρόδου,τη ΔΕΡΜΑΕ,και προσωπικά τον πρόεδρο της,κύριο Βαλάντη Λάμπη,τη Διεύθυνση Αθλητισμού,και προσωπικά τον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού,κύριο Μιχάλη Πλύγκο, και το Διευθυντή Αθλητισμού,κύριο Θόδωρο Θεοδώρου,για την παροχή του γηπέδου της Καλλιθέας για την τελική φάση του 4ου Ανοικτού-εργασιακού κυπέλλου 2025.
-Τον πρόεδρο της ΤΕ ΕΟΚ Δωδεκανήσου,κύριο Παντελή Κουγιό,για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη στις δράσεις μας καθώς και την εταιρεία του «ΒΑΠ»για την χορήγηση των νερών του 4ου Ανοικτού-εργασιακού πρωταθλήματος 2024-2025.
-Τον κύριο Νίκο Κάτρη και την εταιρεία του για την χορήγηση των νερών του 4ου Ανοικτού-εργασιακού κυπέλλου 2025.
-Το Σύνδεδμο Διαιτητών Καλαθοσφαίρισης Δωδεκανήσου,και προσωπικά τους κυρίους Μητσού Γιώργο και Άρη Φάκαρο,για την επιτυχή διαιτητική κάλυψη των αγώνων μας.
-Το Σύνδεσμο Κριτών Καλαθοσφαίρισης Δωδεκανήσου,και προσωπικά τους κυρίους Κώστα Κουνελέ και Γιώργο Τριανταφύλλου,καθώς και την κυρία Πένυ Παπακώστα,για τη γραμματειακή υποστήριξη των αγώνων.
-Τον κύριο Γιάννη Μιχαηλίδη και όλους τους γιατρούς μας που φρόντιζαν την υγεία και την ασφάλεια μας στη διάρκεια των αγώνων.
-Τους κυρίους Τζαβάρα Βασίλη και Τζαβάρα Κώστα για τη διαδικτυακή κάλυψη όλων των αγώνων,προκειμένου όλο το νησί μας να έχει πρόσβαση στους αγώνες μας.
-Τον κύριο Γιάννη Ξυπολιά και την κυρία Μάγδα Ροιλίδου,που συνεπικουρούσαν την ομαλή γραμματειακή υποστήριξη των αγώνων μαζί με τον ΣΚΚΔ.
-Τους κυρίους Διακογιαννάκη Γιώργο,Κουκιά Μιχάλη,Τσεκουρά Βαγγέλη,Μητσού Γιάννη και Μήτση Σπύρο για τη ζωντανή περιγραφή των αγώνων.
-Τους υπεύθυνους του γηπέδου της Καλλιθέας,κυρίους Θόδωρο Σαχινίδη και Θόδωρο Σκαρτάδο,για την άψογη φιλοξενία και υποστήριξη που μας παρείχαν στη διάρκεια της παρουσίας μας στο κλειστό της Καλλιθέας.
-Όλα τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο του νησιού μας για τη δημοσιογραφική κάλυψη και προβολή των δραστηριοτήτων μας.
-Τους 21 αρχηγούς του χειμερινού πρωταθλήματος και τους 10 αρχηγούς του θερινού κυπέλλου και όλους τους αθλητές των ομάδων για την άριστη μεταξύ μας συνεργασία και τις όμορφες στιγμές που μοιραζόμαστε στα γήπεδα.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας,σε συνεργασία με το σύλλογο Jump Shoot,για το 5ο Ανοικτό-εργασιακό πρωτάθλημα μπάσκετ 2025-2026 με ημερομηνία έναρξης το Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2025!


























