Μένουν σπίτι και το διασκεδάζουν στον Ο. Φ. Ι.! (Βίντεο)
Στο.. σπίτι λόγω κορωνοϊού, μένουν οι παράγοντες, οι προπονητές και οι ποδοσφαιριστές του Ο. Φ. Ιστρίου και απ’οτι φαίνεται το διασκεδάζουν, προτρέποντας παράλληλα όλο τον κόσμο να πράξει το ίδιο. Μάλιστα, δημιούργησαν ένα όμορφο βίντεο με το γνωστό.. challenge που περιέχει ποδαράκια με χαρτί υγείας.
Αναλυτικά
#Μενουμε_σπιτι και το διασκεδάζουμε!
Μέσα από αυτό το βίντεο, που φτιάξαμε οι παίκτες, το τεχνικό επιτελείο και η διοίκηση της ομάδας μας, θέλουμε να στείλουμε σε όλο τον κόσμο, το δικό μας μήνυμα.
#Μένουμε_σπίτι και όσο μπορούμε το διασκεδάζουμε…δεν παραβλέπουμε ότι συμβαίνει γύρω μας, αλλά δεν το βάζουμε κάτω, προσέχουμε για να έρθει και πάλι η ώρα που θα βάλουμε το ωραιότερο γκοοοολ.


























