Σε διαιτητικό σεμινάριο του Champions League o Κουνελλές
Σε τροχιά Ευρώπης βρίσκεται και φέτος ο συμπατριώτης μας διαιτητής Ηλίας Κουνελλές που όπως γνωρίζει όλος ο μπασκετικός κόσμος σφυρίζει με το σήμα της Κυπριακής Διαιτησίας του μπάσκετ.
Ο συμπατριώτης μας αναχωρεί την Τρίτη για την Γενεύη για να πάρει μέρος σε διαιτητικό σεμινάριο του champions league μαζί με τους υπόλοιπους 53 διαιτητές που έχουν επιλεγεί για να σφυρίξουν στο θεσμό.
Θα ανταλλαγούν απόψεις αλλά και πως θέλει να λειτουργήσει η διαιτησία στο θεσμό.
Ο Ηλίας Κουνελλές θα επιστρέψει στην Κύπρο την Πέμπτη.


























