Ευχαριστήρια ανακοίνωση της Κατταβιάς
Ευχαριστήρια ανακοίνωση εξέδωσε η Α.Ε Κατταβιάς στην δήμαρχο της Τήλου, Μαρία Καμμά όπως επίσης και στην ομάδα για την άψογη φιλοξενία:
«Η Α.Ε. Κατταβιάς ευχαριστεί θερμά την Δήμαρχο Τήλου κ. Καμμά για την δωρεάν μεταφορά των παιχτών μας όπως επίσης και την ομάδα της Α.Σ. Τήλου για την άψογη φιλοξενία τους. Επίσης ευχαριστούμε και τον γιατρό του αγώνα για την περίθαλψη μετά τον σοβαρό τραυματισμό του ποδοσφαιριστή μας Μανώλη Ντούπη, όπου και σύσσωμη η οικογένεια της Α.Ε. Κατταβιάς του εύχεται περαστικά και να επιστρέψει γέρος.»


























