Ευχαριστήρια ανακοίνωση του Ηρακλή σε Σπανό
Ευχαριστήρια ανακοίνωση στον Αντιδήμαρχο Τάσο Σπανό εξέδωσε η διοίκηση του Ηρακλή Μαριτσών. Αναλυτικά:
«Ο Αθλητικός σύλλογος Ηρακλής Μαριτσών θέλει να ευχαριστήσει τον Αντιδήμαρχο κ. Αναστάσιο Σπανό ,και τον Πρόεδρο της Κοινότητας κ. Γεώργιο Παπαδημήτρη για τον καθαρισμό και τον καλλωπισμό του περιβάλλοντα χώρου του κεντρικού Γηπέδου των Μαριτσών. Οι κ. Σπανός και Παπαδημήτρης είναι πάντα δίπλα μας σε κάθε προσπάθεια μας ώστε να βελτιώνεται η εικόνα των αθλητικών μας εγκαταστάσεων.»


























