«Φωνές» για τα εισιτήρια από τους φιλάθλους του Απόλλωνα
Ανακοίνωση με την οποία εκφράζουν τη δυσαρέσκεια τους για τις τιμές των εισιτηρίων του ημιτελικού κυπέλλου με τη Ρόδο στο ΕΑΚ Ρόδου, εξέδωσαν οι φίλοι του Απόλλωνα Καλυθιών.
Αναλυτικά:
Αξιότιμοι κύριοι/κυρίες,
Θα θέλαμε να καταγγείλουμε ότι στον αγώνα Κυπέλλου Ερασιτεχνικών Σωματείων της 29ης Απριλίου 2025, μεταξύ των σωματείων Α.Σ. Ρόδος (γηπεδούχος) και Απόλλων Καλυθιών (φιλοξενούμενη), ο οποίος διεξήχθη στο Ενωσιακό Γήπεδο Καλλιπάτειρα (Καρακόνερο – ΕΑΚ) στις 18:00, η τιμή εισόδου για όλους τους φιλάθλους ήταν 10 ευρώ.
Η συγκεκριμένη χρέωση:
Υπερβαίνει το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο των 5 ευρώ, όπως αυτό ορίζεται στην Οικονομική Εγκύκλιο της ΕΠΟ για τους αγώνες Κυπέλλου ερασιτεχνικών σωματείων (εκτός του τελικού)
Επιβλήθηκε χωρίς εξαίρεση, ακόμη και σε ανήλικους κάτω των 10 ετών, χωρίς καμία πρόβλεψη για έκπτωση ή απαλλαγή.
Δεν εκδόθηκαν επίσημα εισιτήρια, παρά μόνο ένα απλό απόκομμα (επισυνάπτεται φωτογραφία), που δεν φέρει στοιχεία νόμιμου εισιτηρίου αγώνα ποδοσφαίρου.
Επιπλέον περιστατικά που σημειώθηκαν:
Παρόντες στον αγώνα ήταν και αξιωματούχοι της ΕΠΣΔ, στους οποίους επιδείχθηκε η Προκήρυξη της ΕΠΟ με το σχετικό άρθρο για την τιμολόγηση των εισιτηρίων. Ωστόσο, δήλωσαν πως «η προκήρυξη δεν ισχύει» και ότι «η Ρόδος είναι ανώτερης κατηγορίας, άρα μπορεί να ορίζει όποιο εισιτήριο θέλει».
Πολλοί γονείς που συνόδευαν τα παιδιά τους θεωρούσαν ότι το εισιτήριο είναι 5 ευρώ. Έφεραν μαζί τους 10 ή 15 ευρώ συνολικά, με σκοπό να αγοράσουν κάτι από το κυλικείο για τα παιδιά. Όταν ενημερώθηκαν στην είσοδο ότι η χρέωση είναι 10 ευρώ ανά άτομο, τους έλειπαν χρήματα και χρειάστηκε να αναζητήσουμε λεφτά για να επιτραπεί η είσοδος στα παιδιά τους.
Όταν φίλαθλος διαμαρτυρήθηκε για την υπερχρέωση, ο πρόεδρος του γηπεδούχου σωματείου απάντησε με προκλητικό και ειρωνικό ύφος:
«Για να δεις τη Ρόδο, πληρώνεις 10 ευρώ. Κι άμα θες, πήγαινε στην εφορία.»
Θεωρούμε αυτή τη στάση προσβλητική και πλήρως αντιδεοντολογική, ειδικά όταν αφορά αγώνα ερασιτεχνικού κυπέλλου υπό την αιγίδα των Ενώσεων και της Ομοσπονδίας.
Παρακαλούμε για:
Τη διερεύνηση του περιστατικού.
Την επιβολή κυρώσεων σύμφωνα με τους κανονισμούς, εφόσον διαπιστωθεί παραβίαση.
Τη διασφάλιση ότι οι μελλοντικοί αγώνες θα διεξάγονται με σεβασμό στους κανονισμούς και τους φιλάθλους.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ!!!
Παραμένουμε στην διάθεση σας για κάθε περαιτέρω πληροφορία.
Με εκτίμηση, φίλαθλοι Απόλλων Καλυθιών


























