Τέλος από τους Πάνθηρες ο Λόης
Τίτλοι τέλους έπεσαν στη συνεργασία των Πανθήρων με τον Αντώνη Λόη.
Ο έμπειρος επιθετικός, ο οποίος είχε ενταχθεί στο ρόστερ της Ακαδημίας τον περασμένο Δεκέμβριο, αποτελεί παρελθόν και βρίσκεται σε αναζήτηση του επόμενου σταθμού της καριέρας του.
Η λύση της συνεργασίας προέκυψε καθώς οι αυξημένες επαγγελματικές υποχρεώσεις του έμπειρου επιθετικού, δεν του επιτρέπουν πλέον να ακολουθήσει το αγωνιστικό πλάνο του συλλόγου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση από τους Πάνθηρες
“Λύση συνεργασίας με τον επιθετικό Αντώνη Λόη
Η ομάδα μας ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας μας με τον Αντώνη Λόη.
Ο έμπειρος επιθετικός, ο οποίος εντάχθηκε στο δυναμικό της ομάδας μας τον Δεκέμβριο του 2025, αδυνατεί να ακολουθήσει το αγωνιστικό πρόγραμμα του συλλόγου λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Ευχαριστούμε θερμά τον Αντώνη για την προσφορά του κατά την παραμονή του στην οικογένεια μας.
Του ευχόμαστε καλή συνέχεια με υγεία και κάθε επιτυχία, τόσο στην επαγγελματική του καριέρα όσο και στην προσωπική του ζωή.”

























