Το «ευχαριστώ» του Διαγόρα Βατίου σε Διγενή και Ζαχαρία!
Ανακοίνωση στην οποία ευχαριστεί τον Διγενή και συγκεκριμένα τον Τσαμπίκο Ζαχαριά για την άψογη φιλοξενία που έτυχε η ομάδα τους στην χθεσινή μεταξύ τους αναμέτρηση, εξέδωσε η διοίκηση του Διαγόρα Βατίου. Αναλυτικά:
«TO ΔΣ TOY ΔIAΓOPA BATIOY EYXAPIΣTEI TON EΠIΣHMO ΔIΓENH KAI EIΔIKOTEPA TON TΣAMΠIKO ZAXAPIA ΓIA THN AΨOΓH ΦIΛOΞENEIA ΠOY MAΣ ΠAPEIXAN. KAI OI ΔYO OMAΔEΣ EΔΩΣAN XΘEΣ ENA MAΘHMA YΓIOYΣ AΘΛHTIΣMOY, AΦOY EΠIKPATHΣE O AΛΛHΛOΣEBAΣMOΣ KAI H EYΓENHΣ AMIΛΛA.»


























