Ξεκίνησε το «Ποσειδώνιο» Κύπελλο Καρπάθου στην μνήμη του Μηνά Καμαράτου
Σέντρα πραγματοποιήθηκε εχθές στο καθιερωμένο «Ποσειδώνιο» κύπελλο Καρπάθου που την φετινή χρονιά είναι αφιερωμένο στον Μηνά Καμαράτο. Στο θεσμό συμμετέχουν πέντε χωριά (Απέρι, Μενέτες, Μεσοχώρι, Πύλες, Αρκασα). Στην πρώτη φάση όλες οι ομάδες συμμετέχουν σ’ ένα όμιλο, όπου οι τέσσερις πρώτοι προκρίνονται στα ημιτελικά ως εξής: 1ος-4ος και 2ος-3ος.
Στο παιχνίδι που άνοιξε την αυλαία οι Μενέτες επικράτησαν εύκολα του Μεσοχωρίου με 6-0.


























