Ανανέωσε και Μανώλη Βαρδόπουλο ο Διγενής
Την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Μανώλη Βαρδόπουλο ανακοίνωσε η διοίκηση του Διγενή Κοσκινού. Αναλυτικά:
«Η διοίκηση του Α.Σ. Διγενής Κοσκινού ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Μανώλη Βαρδοπούλο.
Ο Μανώλης είναι ένα παιδί με ήθος, διάθεση και αγάπη για την ομάδα. Την περσινή χρονιά, λόγω των στρατιωτικών του υποχρεώσεων, δεν μπόρεσε να προσφέρει όσα πραγματικά μπορεί μέσα στο γήπεδο. Παρ’ όλα αυτά, παρέμεινε κοντά στον σύλλογο και έδειξε τον χαρακτήρα του σε κάθε ευκαιρία.
Φέτος, έχοντας ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις του, θα βρίσκεται κανονικά στο ρόστερ της ομάδας και όλοι περιμένουμε να τον δούμε να προσφέρει τις πραγματικές του δυνατότητες, βοηθώντας τον Διγενή να πετύχει τους στόχους του.
Μανώλη, σου ευχόμαστε υγεία και μια γεμάτη, επιτυχημένη ποδοσφαιρική χρονιά με τα χρώματα του Διγενή»


























