Ανανέωσαν Ζωιτόπουλος και Θεουλάκης
Συνεχίζονται οι ανανεώσεις στον Ορφέα αφού οι Γιώργος Ζωιτόπουλος και Άγγελος Θεουλάκης συμφώνησαν να παραμείνουν στην ομάδα. Αναλυτικά:
«Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τους ποδοσφαιριστές Γιώργο Ζωιτόπουλο και Άγγελο Θεουλάκη. Ο πρώτος αγωνίζεται στα άκρα της μεσοεπιθετικής γραμμής και ο δεύτερος στην μεσαία γραμμή.
Οι ποδοσφαιριστές συμφώνησαν στην επέκταση της συνεργασίας τους με τον σύλλογο και θα ενισχύσουν την προσπάθεια της Α.Ο. Ορφέας και στην σεζόν 2026-2027, θέτοντας τις υπηρεσίες τους στην διάθεση του νέου μας προπονητή Χρήστου Χωρίτη.
Ευχόμαστε στον Γιώργο και στον Άγγελο καλή αγωνιστική σεζόν με υγεία.»


























