Ανανέωσε και ο Μπασάρη στον Ευαγόρα
Την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Άγγελο Μπασάρη ανακοίνωσε η διοίκηση του Ευαγόρα. Αναλυτικά:
«Η διοίκηση του ΑΟ Ευαγόρα βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Άγγελο Μπασάρη για τρίτη συνεχόμενη αγωνιστική χρονιά.
Ο 18χρονος μέσος αποτελεί ένα από τα πιο ελπιδοφόρα παιδιά της ομάδας μας, παρουσιάζοντας μεγάλη αγωνιστική εξέλιξη και πρόοδο κάθε χρόνο. Με το ταλέντο, τη διάθεση για δουλειά και την αφοσίωσή του, έχει αποδείξει ότι διαθέτει όλα τα στοιχεία για ένα λαμπρό ποδοσφαιρικό μέλλον.
Η παραμονή του Άγγελου στο ρόστερ μας αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη, καθώς συνεχίζουμε να επενδύουμε σε νεαρούς ποδοσφαιριστές με ποιότητα, χαρακτήρα και προοπτική.
Η οικογένεια του ΑΟ Ευαγόρα του εύχεται υγεία, δύναμη και ακόμη περισσότερες επιτυχίες τη νέα αγωνιστική περίοδο!
Άγγελε, συνεχίζουμε μαζί! »


























