«Χαίρομαι πολύ για την κατάκτηση του τίτλου, καλή συνέχεια στον Αστέρα»
Την αποχώρηση του από την ομάδα του Αστέρα Μασσάρων ανακοίνωσε ο Αντώνης Σώτας. Ο 27χρονος ποδοσφαιριστής ευχήθηκε τα καλύτερα για το νέο ξεκίνημα της ομάδας, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στον άτυχο, Νεκάτριο Πέθακα. Αναλυτικά:
«Ήταν μια όμορφη χρονιά… Χαίρομαι πάρα πολύ για την κατάκτηση αυτού του τίτλου. Παλέψαμε ως το τέλος για το καλύτερο δυνατό και δικαιωθήκαμε.. Καλή συνέχεια στην ομάδα του Αστέρα για το ΝΕΟ ξεκίνημα που επέλεξε.
Υ.Γ Θα ήθελα να ευχηθώ στον μεγάλο άτυχο Νεκτάριο Πέθακα οπού τραυματίστηκε σοβαρά στην τελευταία προπόνηση της χρονιάς περαστικά και γρήγορα να γυρίσει υγιής.»


























