Ο Ευκλής επιστρέφει στα “μεγάλα σαλόνια” μέσα σε λαμπερή φιέστα (Φώτο και Video)
Μέσα σε ένα πολύ όμορφο κλίμα, ο Ευκλής Σορωνής γιόρτασε με τον καλύτερο τρόπο την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Β’ κατηγορίας και την επάνοδο της ομάδας στα “μεγάλα σαλόνια” του Δωδεκανησιακού ποδοσφαίρου.Η ομάδα του Γιάννη Μπερετούλη, δείχνοντας μεγάλη συνέπεια και σταθερότητα καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, μπόρεσε να κρατηθεί στα “ψηλά πατώματα” σε όλόκληρο τον “μαραθώνιό” και εν τέλει παίρνοντας τα παιχνίδια που ήταν “κλειδί” να κατακτήσει την πρώτη θέση του Α’ ομίλου.
Ο Γιάννης Μπερετούλης, στην πρώτη του ολοκληρωμένη σεζόν σαν πρώτος προπονητής(ανέλαβε πέρισυ στα μισά της χρονιάς), δημιούργησε ένα πολύ αξιόλογο σύνολο που ήξερε πάντα τι ήθελε στον αγωνιστικό χώρο και με ένα “κράμα” έμπειρων ποδοσφαιριστών και νεαρών “διψασμένων” μπόρεσε να στεφθεί πρωταθλητής έχοντας μάλιστα μόλις μια ήττα σε 20 συνολικά αγώνες. Μιλώντας στην κάμερα του xxsports.org, ο νεαρός τεχνικός φάνηκε αρκετά χαρούμενος για το επίτευγμα του συλλόγου και τόνισε πως ο Ευκλής μόνο “περαστικός” δε θα είναι από το επόμενο πρωτάθλημα της Α’ κατηγορίας.
Από πλευράς ποδοσφαιριστών, μίλησαν οι Μάρκος Μαραγκουδάκης, Μανώλης Χατζηελευθερίου και Γιώργος Λάος, με άπαντες να δείχνουν “δικαιωμένοι” για τους κόπους μιας ολόκληρης χρονιάς και έτοιμοι για το “στοίχημα” της πρώτης τη τάξει κατηγορίας του Δωδεκανησιακού ποδοσφαίρου.


































































































































































