«Είμαστε βέβαιοι ότι τα αρμόδια όργανα θα κάνουν το σωστό για την ομάδα μας»
Ανακοίνωση σχετικά με την απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου εξέδωσε η Ρόδος, τονίζοντας πως πλήττεται το αυτοδιοίκητο της ΕΠΟ. Παράλληλα θεωρεί βέβαιο πως τα αρμόδια όργανα θα πράξουν το σωστό για τους «πράσινους».
Αναλυτικά:
«Μετά την δημοσιοποίηση του θολού διατακτικού του διαιτητικού δικαστηρίου της ΕΠΟ αποφασίστηκε η ακύρωση του βαθμολογικού πίνακα, δεν διετάχθει κάτι σε βάρος της ομάδας μας και φυσικά ούτε η παραμονή του Πανγυθεατικού, στοιχεία που θα εξαχθούν από το σκεπτικό της πλήρους απόφασης. Με βάση το διατακτικό της μισής σελίδας που δημοσιεύθηκε, πλήττεται αναμφίβολα το αυτοδιοίκητο. Είμαστε βέβαιοι ότι τα αρμόδια όργανα θα κάνουν το σωστό για την ομάδα μας.
Με βάση τους κανονισμούς είμαστε σίγουροι ότι ο πρόεδρος κ. Γκαγκάτσης και η εκτελεστική επιτροπή πρεσβεύουν απολύτως ότι οι αγώνες κερδίζονται στα γήπεδα και όχι στα μητρώα.»


























