Επέστρεψε στην Χάλκη ο Λόης
Στο ρόστερ του Α.Σ Χάλκης επιστρέψει μετά από λίγους μήνες απουσίας ο Αντώνης Λόης. Ο πολύπειρος φορ είχε αποχωρήσει τον Γενάρη από την ομάδα του Γιώργου Μποσγανά και εντάχθηκε στους Πάνθηρες με τους οποίους κατέκτησε το πρωτάθλημα στον Β Όμιλο. Ο Λόης συμφώνησε με την διοίκηση της Χάλκης και θα ενισχύσει ξανά την προσπάθεια από την νέα αγωνιστική περίοδο.


























