Ντύνεται και πάλι στα ερυθρόλευκα ο Μαθιός!
Έτοιμος να φορέσει και πάλι την φανέλα του Α.Ε.Ρ.Α. μετά από λίγους μήνες απουσίας είναι ο Παναγιώτης Μαθιός. Ο έμπειρος επιθετικός που αποχωρεί από τον Ηρακλή Μαριτσών, βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τον διοίκηση του συλλόγου και όλα δείχνουν ότι οι δυο πλευρές οδεύουν προς συμφωνία.
Εφόσον ολοκληρωθεί και επίσημα η μετακίνηση του, τότε οι “Αφαντενοί” δημιουργούν μια άκρως ποιοτική και δυνατή επιθετική γραμμή για τα δεδομένα της Α’ Κατηγορίας. Ο Μαθιός αγωνίστηκε το περσινό τελευταίο εξάμηνο στον Α.Ε.Ρ.Α. όπου σε 14 συμμετοχές σε πρωτάθλημα και Kύπελλο σημείωσε 10 τέρματα και η αποχώρηση του από τον σύλλογο είχε να κάνει με την καθυστέρηση στα διοικητικά δρώμενα της ομάδας που υπήρξε το καλοκαίρι.


























