Ευχαριστήριο Δόξας σε Ιαλυσό
Με ανακοίνωση της η Δόξα Ψίνθου ευχαρίστησε το Γ.Α.Σ. Ιαλυσό για τη στήριξη του συλλόγου από τα Τριάντα μετά και την τελευταία μεταξύ τους φιλική αναμέτρηση. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η διοίκηση της Δόξας Ψίνθου ευχαριστεί το Γ.Α.Σ. Ιαλυσό για τις δεκαπέντε μπάλες που χάρισε στο σύλλογο μας και για τη συνεργασία στο μεταξύ μας φιλικό που διεξήχθη στο γήπεδο της Αρχίπολης. Ο Ιαλυσός σε δύσκολες εποχές, δείχνει έμπρακτα τη στήριξη του στα σωματεία που έχουν ανάγκη και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για το Δωδεκαννησιακό ποδόσφαιρο.


























