Με όλα του τα όπλα για την πρώτη νίκη ο Ιάλυσος!
Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Ιάλυσου ενόψει της αυριανής εντός έδρας αναμέτρηση απέναντι στο Ζευγολατιό. Ο Αλέξανδρος Αλεξιάδης κάλεσε όλους τους ποδοσφαιριστές του στο Οικονομίδειο και λίγη ώρα πριν την έναρξη του παιχνιδιού θα ανακοινώσει την αποστολή. Ο νεαρός τεχνικός μπορεί να υπολογίζει πλέον κανονικά στις υπηρεσίες του Βαγγέλη Ρεκλείτη, ο οποίος προφυλάχθηκε την προηγούμενη αγωνιστική, στο ντέρμπι με την Ρόδο. Από εκεί και πέρα, η διοίκηση του συλλόγου περιμένει από τον κόσμο να σταθεί για ακόμα μια φορά δίπλα στην ομάδα, αποτελώντας τον 12ο παίκτη της, ώστε να πανηγυρίσουν όλοι μαζί την πρώτη νίκη στο πρωτάθλημα.


























