Πήρε Καλλιώρα, τέλος ο Μόσχος!
Την απόκτηση του Γιώργου Καλλιώρα που μέχρι πρότινος αγωνιζόταν με την φανέλα του Ευκλή ανακοίνωσε η διοίκηση του Ιάλυσου, που έλυσε την συνεργασία της με τον ποδοσφαιριστή Μιχάλη Μόσχο.
«Η διοίκηση του ΓΑΣ Ιάλυσος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Γιώργο Καλλιώρα .
Ο Γιώργος ξεκίνησε να παίζει στο Διγενή Κοσκινού και πέρσι αγωνίστηκε στην ομάδα U17 του Πλατανιά Χανίων ενώ το 1ο μισό της φετινής σεζόν αγωνίστηκε για λογαριασμό του Ευκλή ΣορωνήςΤο Δ.Σ τον καλωσορίζει και του εύχεται καλή ποδοσφαιρική χρονιά με υγεία.
Παρελθόν ο Μόσχος.
Η διοίκηση του ΓΑΣ Ιάλυσος ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Μιχάλη Μόσχο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του.»


























