Το «ευχαριστώ» της Ένωσης στην Ε.Π.Σ.Χίου
Ευχαριστήρια ανακοίνωση εξέδωσε ο πρόεδρος της Ε.Π.Σ.Δ., Παναγιώτης Διακοφώτης και η εκτελεστική επιτροπή, προκειμένου να ευχαριστήσουν την Ένωση της Χίου για την άψογη φιλοξενία που παρείχαν στην αποστολή της Μικτή μας ομάδας κατά την παραμονή της στο νησί. Αναλυτικά:
«Ο Πρόεδρος της ΕΠΣ Δωδεκανήσου Παναγιώτης Διακοφώτης και η Εκτελεστική Επιτροπή, ευχαριστούν και συγχαίρουν τον Πρόεδρο της ΕΠΣ Χίου κ. Νικολαΐδη Κωνσταντίνο και τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής για την άψογη φιλοξενία και την άρτια οργάνωση των αγώνων των Μικτών μας ομάδων Κ-15 και Κ-17 στους μεταξύ τους αγώνες που διεξήχθησαν στην Χίο.»


























