Η ξεχωριστή αναφορά του Διαγόρα Βατίου στους προπονητές του συλλόγου!
Με συμπληρωματική ανακοίνωση η διοίκησή του Διαγόρα Βατίου ευχαρίστησε και όλους τους προπονητές που συνέβαλαν όλα αυτά τα χρόνια στον σύλλογο. Αναλυτικά:
«TO ΔIOIKHTIKO ΣYMBOYΛIO TOY ΔIAΓOPA BATIOY AIΣΘANETAI THN ANAΓKH NA ΠPOBEI ΣE MIA ΣHMANTIKH ΣYMΠΛHPΩΣH ΣTO ΠPOΣΦATO ΔEΛTIO TYΠOY.
AN KAI ΣTHN EYXAPIΣTHPIA ANAΦOPA ΠPOΣ TOYΣ ΦIΛOYΣ KAI ΣYNOΔOIΠOPOYΣ TOY ΣYΛΛOΓOY ΣYMΠEPIΛAMBANONTAI OΛOI OΣOI ΣYNEBAΛAN ΣTHN ΠOPEIA THΣ OMAΔAΣ, ΘEΩPOYME ΠAPAΛEIΨH MAΣ TO ΓEΓONOΣ OTI ΔEN EΓINE ΞEXΩPIΣTH MNEIA ΣTOYΣ ΠPOΠONHTEΣ ΠOY YΠHPETHΣAN TON ΔIAΓOPA BATIOY OΛA AYTA TA XPONIA.
TOYΣ EYXAPIΣTOYME ΘEPMA ΓIA THN ΠPOΣΦOPA KAI THN ΠAPOYΣIA TOYΣ ΣTON ΣYΛΛOΓO. O KAΘENAΣ AΦHΣE TO ΔIKO TOY AΠOTYΠΩMA ΣTHN ΠOPEIA THΣ OMAΔAΣ KAI AΠOTEΛEI MEPOΣ THΣ IΣTOPIAΣ THΣ.
TOYΣ EYXOMAΣTE YΓEIA KAI KAΘE KAΛO ΣTH ΣYNEXEIA THΣ ΠOPEIAΣ TOYΣ.»


























