Με μπροστάρη τον Μήτρου η Αναγέννηση, έμεινε και ο Κονόμη, επιστρέφει ο Τσουκαλάς
Με σταθερά βήματα συνεχίζεται ο προγραμματισμός της Αναγέννησης Έμπωνα ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στη Β’ Κατηγορία της ΕΠΣ Δωδεκανήσου. Οι «πράσινοι» δείχνουν συνέπεια και οργάνωση, έχοντας ήδη θέσει τις βάσεις από τις προηγούμενες ημέρες με την ανανέωση του προπονητή Γιώργου Μυλωνά, αλλά και πολλών βασικών ποδοσφαιριστών του περσινού κορμού.
Η διοίκηση της Αναγέννησης δεν σταματά εκεί, καθώς προχώρησε σε ακόμα δύο ανανεώσεις: Τον έμπειρο και αξιόπιστο σέντερ φορ Νεκτάριο Μήτρου, που παραμένει στο ρόστερ για ακόμα μια σεζόν, όπως επίσης και του Ανδρέα Κονόμη, ενός παίκτη που προσφέρει λύσεις σε βάθος.
Από την άλλη πλευρά, σημειώθηκε και μια αποχώρηση, καθώς ο Νικόλαος Ζότα αποτελεί πλέον παρελθόν για την ομάδα, με την Αναγέννηση να τον ευχαριστεί για την προσφορά του και να του εύχεται καλή συνέχεια.
Το πιο ηχηρό νέο, όμως, αφορά την επιστροφή του Λευτέρη Τσουκαλά στην ενεργό δράση! Ο πολύπειρος ποδοσφαιριστής, με θητεία σε σημαντικούς συλλόγους του νησιού όπως ο Διαγόρας, ο Φοίβος και ο Διγενής, θα φορέσει και πάλι τα πράσινα, φέρνοντας ποιότητα και εμπειρία στον αγωνιστικό χώρο.


























