Ο Διαγόρας κατέθεσε ένσταση για το ματς με την Νέα Αρτάκη!
Σε νομικές ενέργειες προχώρησε ο Διαγόρας μετά την ήττα με 1-0 από τον Α.Ο. Νέας Αρτάκης στο Δημοτικό στάδιο, καταθέτοντας ένσταση με στόχο τη διεκδίκηση των τριών βαθμών της αναμέτρησης. Παρότι δεν αναμένεται επίσημη ανακοίνωση από την πλευρά της ομάδας, στον «γηραιό» επικρατεί αισιοδοξία για θετική έκβαση της υπόθεσης.
Ο λόγος έχει να κάνει με τη χρησιμοποίηση από την αντίπαλη ομάδα τριών αλλοδαπών ποδοσφαιριστών, ενώ ο κανονισμός επιτρέπει τη συμμετοχή μόνο δύο. Το συγκεκριμένο ζήτημα έγινε αντιληπτό αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα και οι άνθρωποι του Διαγόρα κινήθηκαν άμεσα, μόλις ο διαιτητής ανάρτησε το φύλλο αγώνα.
Η ένσταση κατατέθηκε το πρωί της Τρίτης, ενώ η εκδίκαση της υπόθεσης έχει οριστεί για την Πέμπτη, με τους «κυανέρυθρους» να θεωρούν ότι έχουν ισχυρά επιχειρήματα και να περιμένουν τη δικαίωση.


























