«Πράσινος» ο Αρίφης
Την απόκτηση του επιθετικού Άγγελου Αρίφη ανακοίνωσε η διοίκηση του Ακουσίλαου. Αναλυτικά:
«Ο σύλλογος μας είναι στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας του με τον επιθετικό Άγγελο Αριφη, ο οποίος κατά το παρελθόν έχει αγωνιστεί στον Κλεάνθη Παραδεισίου, Ιαλυσό και Δαμαγητο Θεολόγου.
Τον καλοσωριζουμε στην οικογένεια του Ακουσίλαου και σου ευχόμαστε υγεία με πολλές επιτυχίες!!!»


























