Προς αναβολή το Άρης Πετρούπολης- Ρόδος, αποβάλλονται από το πρωτάθλημα οι “πράσινοι”!
Οριστικό τέλος στην φετινή χρονιά μπαίνει για την ομάδα της Ρόδου, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του xxsports.org, εντός των επόμενων ωρών αναμένεται να ανακοινωθεί η αποβολή της από το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.
Οι “πράσινοι” θα αναχωρούσαν σήμερα για την Αθήνα, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τον Άρη Πετρούπολης, δεδομένου ότι δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, η απόφαση για την αναμέτρηση με τον Αμαρυνθιακό. Εντούτοις, όλα δείχνουν ότι η συγκεκριμένη αναμέτρηση δεν θα διεξαχθεί, αφού υπάρχει ενημέρωση ότι η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού έστειλε σχετικό έγγραφο στην Ελληνική Ομοσπονδία, που αποβάλει την Ρόδο από το πρωτάθλημα και αφορά την μη ένταξη του συλλόγου στο μητρώο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.
Η Ρόδος είχε αρκετά ανοιχτά μέτωπα το τελευταίο διάστημα και παρότι είχε ξεκινήσει ενέργειες, με εφέσεις, ώστε να δικαιωθεί για τις αναμετρήσεις που δεν πήρε άδεια διεξαγωγής αγώνα, εντούτοις ήρθε η ΓΓΑ να στείλει την αποβολή της, σε μια διαδικασία που τρέχει από την περσινή αγωνιστική περίοδο.
Δεν αποκλείεται εντός της ημέρας να δημοσιευθεί η απόφαση.


























