Στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του, ευχαρίστησε θερμά όλους τους αθλητές που συνεργάστηκαν μαζί του, καθώς και όσους στήριξαν έμπρακτα τις προσπάθειες των μικτών ομάδων όλα αυτά τα χρόνια. Παράλληλα ανέφερε με νόημα πως «η ιστορία θα δείξει αν στα χρόνια αυτά καταφέραμε κάτι ουσιαστικό και –ίσως– κάτι διαφορετικό».
“Αποχωρώ γεμάτος εμπειρίες και γνωριμίες οι οποίες με ενέπνευσαν”
Την αποχώρησή του από τη θέση του Ενωσιακού προπονητή, μετά από επτά χρόνια συνεχούς παρουσίας και προσφοράς, ανακοίνωσε ο Γιώργος Τριχιάς με ανάρτηση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Ο έμπειρος τεχνικός, που τα τελευταία χρόνια είχε υπό την ευθύνη του τις μικτές ομάδες Κ-14 και Κ-16, αποχωρεί έχοντας αφήσει έντονο το αποτύπωμά του, με αποκορύφωμα την κατάκτηση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Κ-16 στη Λαμία το 2024.
Αναλυτικά:
“Ψάχνω να βρω τις λέξεις για να αποτυπώσω αυτό το οποίο νιώθω αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο.
Δυστυχώς όμως πρέπει να το κάνω.
Ήρθε η ημέρα να αποχωρήσω από την θέση του Ενωσιακού προπονητή της ΕΠΣ Δωδεκανησου , όχι με το κεφάλι κάτω αλλά με το βλέμμα χαμηλά.
Με το βλέμμα χαμηλά από σεβασμό στους εκατοντάδες αθλητές και αθλήτριες οι οποίοι αυτά τα 7 χρόνια με εμπιστεύτηκαν και αποδέχθηκαν την καθοδήγηση μου για να δημιουργήσουμε κάτι καλό , κάτι αξιόλογο , κάτι διαφορετικό.
Αν το πετύχαμε ,δεν θα το πει κανένας μας…. Η ιστορία θα το δείξει.
Αποχωρώ γεμάτος εμπειρίες και γνωριμίες οι οποίες με ενέπνευσαν να συνεχίσω με μεγαλύτερη όρεξη.
Είχα την χαρά να γνωρίσω τον άνθρωπο ο οποίος μου έδειξε την σημαντικότητα του να είσαι ένα μικρό «γρανάζι» μια τεράστιας μηχανή που λέγεται Εθνική ομάδα καθώς και την αξία του ενωσιακού προπονητή.
Σ´ευχαριστώ φίλε Θεόδωρος Ελευθεριάδης
Μέσα από μια μικρή ποδοσφαιρική συνάντηση γνώρισα έναν άνθρωπο με ήθος ο οποίος μου έδειξε ότι η γνώση δεν κρατιέται στα συρτάρια αλλά χαρίζεται απλόχερα σε αυτούς που την αναζητούν για να την πάνε ένα βήμα παρακάτω και μου εμπιστεύτηκε ένα πλάνο το οποίο σχεδιάστηκε για κάτι πολύ μεγάλο και χρειάστηκαν μήνες ίσως και χρόνια για να υλοποιηθεί.
Τον εκτιμούσα σαν αθλητή και τον εκτιμώ ακόμα περισσότερο σαν προπονητή Vokolos Leonidas.
Με αυτές τις εμπειρίες θα πορευτώ στην μετέπειτα προπονητική μου διαδρομή (αν υπάρξει).
Αποχωρώ ήρεμος και ήσυχος γιατί ξέρω ότι πίσω μένει μια ικανή ομάδα .
Ο Hristos Psellas ο οποίος γνωρίζει καλύτερα από κάθε άλλο πως πρέπει να λειτουργεί μια ομάδα σε επαγγελματικά πλαίσια και έκανε τα πάντα για να το ζήσουν αυτό τα παιδιά.
Ο Dimos Louizidis ο οποίος έδωσε ξανά στις Μικτές ομάδες Δωδεκανησου την αξία και την αίγλη που τους αναλογεί . Αναβάθμισε με τον αγώνα του τις Μικτές ομάδες βάζοντας τις πάλι στην προτεραιότητα όλων (αθλητών και ομάδων) .
Ο Fotis Kastrenos ο οποίος διακριτικά βοήθουσε όπου υπήρχε ανάγκη , προβάλλοντας στο μέγιστο βαθμό τόσο τις ομάδες αλλά και την δουλειά η οποία γίνεται .
Χάρη στον Nektarios Fotaras έχουμε πλούσιο υλικό από τις όμορφες στιγμές μας γιατί όπως λένε … στο τέλος από το ποδόσφαιρο μένουν μόνο οι φωτογραφίες.
Τέλος ο Γιάννης ζωαννου ο οποίος φρόντιζε όχι μόνο να είμαστε αλλά και να φαινόμαστε ομάδα.
Κλείνοντας , θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Panagiotis Diakofotis και την διοίκηση οι οποίοι με εμπιστεύτηκαν και μου έδωσαν την ελευθερία ,αυτά τα 7 χρόνια, να περάσω την φιλοσοφία και το προφιλ μου στις Μικτές ομάδες.
Σας ευχαριστώ όλους , για όλα!!”


























