Συνεχίζει με Ρίζο η Κ-19 του Διαγόρα!
Ο Μιχάλης Ρίζος θα είναι και τη νέα σεζόν ο προπονητής της Κ-19 του Διαγόρα, συνεχίζοντας την καλή δουλειά που γίνεται στην ομάδα Νέων του συλλόγου, η οποία απαρτίζεται από αρκετούς ποδοσφαιριστές που παράλληλα αγωνίζονται και στο εφηβικό πρωτάθλημα της Ε.Π.Σ. Δωδεκανήσου.
Παράλληλα, όπως έγινε γνωστό, η τεχνική ηγεσία της ανδρικής ομάδας, έχει ρίξει το βάρος στους νεαρούς ποδοσφαιριστές του συλλόγου, ενώ δύο φορές την εβδομάδα, ο Πάρης Ανδράλας μαζί με τους άμεσους συνεργάτες του, θα έχουν την ευκαιρία να δουλεύουν με την Κ-19, παρακολουθώντας από πολύ κοντά την εξέλιξη των παικτών.


























