Ξεκαθαρίζει η συμμετοχή του Ιάλυσου στην Super League 2
Ξεκαθαρίζει οριστικά και αμετάκλητα μέχρι την Δευτέρα (2/8) το θέμα της συμμετοχής του Ιάλυσου στο ερχόμενο πρωτάθλημα της Super League 2.
Η τελευταία διορία για τις εγγυητικές επιστολές εκπνέει και εφόσον οι «τοξοβόλοι» καταβάλουν το απαιτούμενο ποσό (150.000 ευρώ), τότε θα δηλώσουν κανονικά συμμετοχή στο πρωτάθλημα.
Σε διαφορετική περίπτωση θα τεθούν αυτομάτως εκτός πρωταθλήματος και πιθανότατα εκτός γηπέδων για τη νέα αγωνιστική περίοδο, καθώς για την ώρα φαίνεται πως δεν υπάρχει διάθεση για συμμετοχή του συλλόγου σε διαφορετική κατηγορία.


























