Στα “ερυθρόλευκα” και την ερχόμενη χρονιά ο Μαχαιράς!
Σε συμφωνία με ακόμη έναν ποδοσφαιριστή του περσινού ρόστερ, ούτως ώστε να παραμείνει σε αυτό και στο επερχόμενο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, έφτασε η Α.Ε.Ρ.Α. , μετά τους Κεσίδη, Πατσίλη, Τσαβαρή και Χότζα.Ο λόγος για τον Αντώνη Μαχαιρά ο οποίος συμφώνησε σε όλα με τους “ερυθρόλευκους” και θα αγωνιστεί ξανά υπο τις οδηγίες του Δημήτρη Γκάιδα.
Αναλυτικά:
“Το Δ.Σ. της Α.Ε.Ρ.Α γνωστοποιεί τη συμφωνία της με τον ποδοσφαιριστή Αντώνη Μαχαιρά, ο οποίος θα φορέσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τα χρώματα της ομάδας μας .Του ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες.”


























