Αιφνίδιο διαζύγιο της Α.Ε.Ρ.Α με Γκάιδα!
Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε η είδηση της ολοκλήρωσης της συνεργασίας της Α.Ε.Ρ. Αφάντου με τον Δημήτρη Γκάιδα, παρά το γεγονός ότι πριν από λίγες ημέρες είχε ανακοινωθεί επίσημα η ανανέωση της συνεργασίας των δύο πλευρών ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Οι λόγοι που οδήγησαν στο αιφνίδιο «διαζύγιο» δεν έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστοί.
Ο έμπειρος τεχνικός, ο οποίος βρέθηκε στον πάγκο της Α.Ε.Ρ.Α. για τρεισήμισι συνεχόμενα χρόνια, αποτέλεσε έναν από τους βασικούς συντελεστές της σταθερής παρουσίας της ομάδας στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, οδηγώντας την στην επίτευξη των στόχων της και δημιουργώντας μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική ομάδα.
Την αποχώρησή του γνωστοποίησε ο ίδιος μέσω ανάρτησής του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ευχαριστώντας τη διοίκηση, τους συνεργάτες του, τους ποδοσφαιριστές και τον φίλαθλο κόσμο της Α.Ε.Ρ.Α. για την άψογη συνεργασία όλων αυτών των ετών, αφήνοντας παράλληλα τις καλύτερες ευχές του για το μέλλον του συλλόγου.
Η ανάρτηση του Δημήτρη Γκάιδα:
«Έπειτα από τρεις αγωνιστικές περιόδους, θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα της Α.Ε.Ρ. Αφάντου για τη συνεργασία μας.
Μαζί καταφέραμε να εδραιώσουμε την αγωνιστική μας παρουσία και την ταυτότητα της ομάδας στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, πετυχαίνοντας τους στόχους που θέταμε κάθε χρονιά.
Ευχαριστώ από καρδιάς τους ανθρώπους της διοίκησης, που καθημερινά στέκονταν δίπλα μας, τους συνεργάτες προπονητές όλων αυτών των χρόνων, καθώς και τους ποδοσφαιριστές μου για την εμπιστοσύνη, την προσπάθεια και τη συνεργασία μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει επίσης στον κόσμο και τους φιλάθλους της ομάδας, που με την παρουσία και τη στήριξή τους μάς έδιναν δύναμη και μας ωθούσαν στην επίτευξη των στόχων μας.
Εύχομαι στη νέα διοίκηση κάθε επιτυχία και να καταφέρει να πραγματοποιήσει τους στόχους και τα όνειρά της.
Αποχωρώ με καθαρή συνείδηση, αξιοπρέπεια και βαθιά εκτίμηση για τις ανθρώπινες σχέσεις που δημιουργήσαμε όλα αυτά τα χρόνια.
Σας ευχαριστώ όλους!»


























