Μια όμορφη Κυριακή στην Τήλο για τις ακαδημίες του Ευκλή
Η Ακαδημία μας είχε την χαρά να ταξιδέψει στο όμορφο νησί της Τήλου προκειμένου οι μικροί μας παιχταράδες να δώσουν φιλικά παιχνίδια με τα αντίστοιχα τμήματα τους ΑΣ Τήλου. Οι εκφράσεις στα πρόσωπα παιδιών και συνοδών τα ´´ελεγαν´´ όλα για το πως περάσαμε και πόσο το ευχαριστηθήκαμε άπαντες.
Θα θέλαμε μέσα από την καρδιά μας να ευχαριστήσουμε την Δήμαρχο Τήλου κ.Μαρία Καμμα-Αλιφέρη για τις παροχές και τις διευκολύνσεις που έκανε στην αποστολή της ομάδας μας, τον αντιδήμαρχο και φίλο Κυριάκο Σακελλάρη , την κυρία Αναστασία Χασιώτου για τις προσφορές των εισιτηρίων , τους προπονητές Μερκούρη Μόσχου, Ηρακλή Σακελλάρη, Μαριλένα, και όλο το Νησί της Τήλου για την φιλοξενία.
Η διψα των παιδιών των γονιών και των ανθρώπων του ΑΣ Τήλου για αγώνες μας εξέπληξε και πρέπει άπαντες εδώ στη Ρόδο να παραδειγματιζόμαστε.
Συνεχίστε αυτό που κάνετε και εμείς θα είμαστε δίπλα σας .
Σας ευχαριστούμε και πάλι 🙏





























