Γιορτή και χαμόγελα στην τελετή λήξης για την ακαδημία της Ρόδου
Σε ένα ιδιαίτερα ζεστό και οικογενειακό κλίμα πραγματοποιήθηκε σήμερα η τελετή λήξης της Ακαδημίας της Ρόδου, επισφραγίζοντας με τον καλύτερο τρόπο μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά.
Η γιορτή αποτέλεσε το αποκορύφωμα ενός όμορφου διημέρου. Την Τρίτη, οι ρόλοι αντιστράφηκαν με τους γονείς να περνούν στον αγωνιστικό χώρο, συμμετέχοντας σε φιλικούς αγώνες ποδοσφαίρου, σκορπίζοντας γέλιο στα παιδιά και στους παρευρισκόμενους.
Σήμερα, η αυλαία έπεσε πανηγυρικά με τη φιέστα της Κ-16, η οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα και γιόρτασε μαζί με τους υπόλοιπους αθλητές και τις οικογένειές τους. Η εκδήλωση περιλάμβανε βραβεύσεις, αναμνηστικά διπλώματα για όλους τους ποδοσφαιριστές των τμημάτων υποδομής και φυσικά… σουβλάκια! Το ψήσιμο και η χαλαρή ατμόσφαιρα που επικράτησε ήταν ο καλύτερος τρόπος για να ολοκληρωθεί η ποδοσφαιρική χρονιά.
Τα παιδιά αποχαιρέτησαν τους προπονητές και τους συμπαίκτες τους γεμάτα εμπειρίες, εικόνες και όνειρα για τη νέα σεζόν. Το επόμενο ραντεβού ανανεώθηκε για τον Σεπτέμβριο.





































