Ξεκίνησε το 1ο δωρεάν Summer Camp του Δήμου Ρόδου στο «Καλλιπάτειρα»
Ξεκίνησε και επίσημα στο ΔΑΚ «Καλλιπάτειρα» το 1ο δωρεάν Summer Camp του Δήμου Ρόδου. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 9 έως 11 ετών, προσφέροντάς τους μια ποιοτική διέξοδο χαράς, αθλητισμού και κοινωνικοποίησης για το καλοκαίρι, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τους γονείς τους.
Ο Δήμαρχος Ρόδου βρέθηκε κοντά στους 400 μικρούς συμμετέχοντες, μοιράστηκε τις στιγμές μαζί τους και εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίησή του για την επιτυχία του εγχειρήματος. Παράλληλα, έδωσε τα εύσημα στον εντεταλμένο σύμβουλο Αθλητισμού, Μιχάλη Πλύγκο, καθώς και σε όλο το επιτελείο της Διεύθυνσης Αθλητισμού, δίνοντας υπόσχεση για ακόμη μεγαλύτερη οργάνωση τη νέα χρονιά.
Αναλυτικά η τοποθέτηση του Δημάρχου Ρόδου:
«Σήμερα στο ΔΑΚ Καλλιπάτειρα, ανάμεσα σε φωνές, γέλια και πολλή ενέργεια.
Μπήκα κι εγώ στο γήπεδο μαζί τους, άκουσα τα σχέδιά τους για το καλοκαίρι και πήρα λίγη από τη δύναμή τους.
Για πρώτη φορά, ξεκινήσαμε στη Ρόδο ένα δικό μας SUMMER CAMP, για παιδιά 9 έως 11 ετών. Εντελώς δωρεάν. Χωρίς να χρειαστεί κανένας γονιός να ανησυχήσει για το κόστος.
Φέτος συμμετέχουν 400 παιδιά, που γεμίζουν το γήπεδο με αθλητισμό, παιχνίδια και χτίζουν νέες φιλίες. Αυτό ακριβώς είχαμε στο μυαλό μας, να δώσουμε στα παιδιά μας, μια διέξοδο χαράς. Και το καταφέραμε.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ τον εντεταλμένο σύμβουλο Αθλητισμού Μιχάλη Πλύγκο και σε όλη την ομάδα της Διεύθυνσης Αθλητισμού που δούλεψαν για να γίνει αυτό πραγματικότητα.
Αυτά τα παιδιά αξίζουν ευκαιρίες. Κι εμείς είμαστε εδώ για να τους τις δίνουμε.
Η αρχή έγινε και είμαστε πολύ χαρούμενοι για το αποτέλεσμα που βλέπουμε. Του χρόνου θα προσπαθήσουμε να είμαστε ακόμα περισσότεροι, ακόμα καλύτεροι, για τα παιδιά μας!»






























