Υποχρεωτικό δελτίο για όλους τους ποδοσφαιριστές από 10 ετών και άνω!
Ριζικές αλλαγές στο καθεστώς συμμετοχής των νεαρών ποδοσφαιριστών στα πρωταθλήματα υποδομών φέρνει η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΕΠΟ θεσπίζει την υποχρεωτική έκδοση δελτίου για κάθε ποδοσφαιριστή που συμπληρώνει το 10ο έτος της ηλικίας του, με το μέτρο να εφαρμόζεται αυστηρά σε ημερολογιακή βάση και με σημείο αναφοράς την ημέρα των γενεθλίων του κάθε παιδιού.
Σημαντική αλλαγή προβλέπει ο νέος κανονισμός της ΕΠΟ που αφορά τις αναπτυξιακές ηλικίες. Πιο συγκεκριμένα, από την φετινή χρονιά, υποχρεώνει όλους τους ποδοσφαιριστές που έχουν συμπληρώσει ημερολογιακά το 10ο έτος (10 ετών και μια ημέρα βάση γενεθλίων), να κατέχουν επίσημο δελτίο για να έχουν δικαίωμα συμμετοχής στους αγώνας των υποδομών.
Η υποχρέωση αφορά άμεσα όλους τους ποδοσφαιριστές που έχουν ήδη κλείσει τα 10 τους χρόνια ή τα συμπληρώνουν κατά τη διάρκεια των πρώτων μηνών της σεζόν, οι οποίοι πρέπει να έχουν εκδώσει δελτίο αμέσως μετά την ημέρα των γενεθλίων τους.
Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης και χρησιμοποίησης αθλητή που έχει κλείσει τα 10 του χρόνια χωρίς το απαραίτητο δελτίο, προβλέπονται πειθαρχικές κυρώσεις τόσο για το υπαίτιο σωματείο, όσο και για την ίδια την ΕΠΣΔ, η οποία φέρει την ευθύνη της διοργανώσεις.
Οι διοικήσεις των συλλόγων και οι υπεύθυνοι των τμημάτων υποδομής καλούνται πλέον να προσαρμόσουν άμεσα τον προγραμματισμό τους και να παρακολουθούν στενά το «εορτολόγιο» και τις ημερομηνίες γέννησης των ποδοσφαιριστών τους, ώστε να αποφευχθούν δυσάρεστες εκπλήξεις μεσούσης της αγωνιστικής περιόδου.


























