Η…σημαία παρέμεινε στον ιστό της!
Η σχέση ζωής πλέον του Φοίβου Κρεμαστής με τον Νίκο Ορφανίδη θα συνεχιστεί για ακόμα ένα χρόνο, με την διοίκηση της ομάδας ανοίγει το «χορό» των ανανεώσεων από τον αρχηγό της. Ο πολύπειρος ποδοσφαιριστής αναμένεται να αποτελέσει και την επερχόμενη αγωνιστική περίοδο ένα από τα βαρόμετρα του Φοίβου, τόσο εντός όσο και εκτός αποδυτηρίων. Αναλυτικά:
«Το διοικητικό συμβούλιο του Φοίβου Κρεμαστής με χαρά ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας με τον αρχηγό της ομάδας μας Νίκο Ορφανίδη. Ο Νίκος αποτελεί πλέον την σημαία της ομάδας μας και του ευχόμαστε ολόψυχα πολλές επιτυχίες και υγεία .
Εκ του ΔΣ»


























