Ανανέωσε ο Κώστα στον Ταξιάρχη
Την ανανέωση της συνεργασίας της με τον τερματοφύλακα Δημήτρη Κώστα ανακοίνωσε η διοίκηση του Ταξιάρχη. Αναλυτικά:
«Το Δ.Σ. του Ταξιάρχη ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά πως ο τερματοφύλακας μας Δημήτρης Κώστα θα φοράει και φέτος την πράσινη φανέλα. Πρόκειται για έναν από τους κορυφαίους τερματοφύλακες του Δωδεκανησιακού ποδοσφαίρου αλλά και για έναν αδαμάντινο χαρακτήρα που κοσμεί το άθλημα με την παρουσία του. Δημήτρη σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα του χωριού σου !!»


























