Διοικητική προσθήκη με Διακογεωργίου για τον Γ.Α.Σ Ιάλυσο
Ενισχυμένος διοικητικά θα είναι από την φετινή σεζόν ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος. Ο ομογενής επιχειρηματίας Μιχάλης Διακογεωργίου που δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στην Ζάμπια, προστέθηκε στο Δ.Σ της ομάδας μετά από συζητήσεις που είχε με τον Πρόεδρο Μιχάλη Χατζηνικήτα, αλλά και τα υπόλοιπα μέλη που απαρτίζουν το μπασκετικό τμήμα.
Ο Μιχάλης Διακογεωργίου κατάγεται από την Ιαλυσό και στο παρελθόν είχε αγωνιστεί στα τμήματα υποδομής του συλλόγου. Η αγάπη του για το μπάσκετ τον έφερε κοντά στον Γ.Α.Σ. Ιάλυσο, τον οποίο θέλει να βοηθήσει προκειμένου να κερδίσει την άνοδο στις εθνικές κατηγορίες.


























