Προετοιμασία στη Ρόδο για τη Μικτή Δωδεκανήσου ενόψει Τουρνουά Αιγαίου!
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το προπονητικό διήμερο της Μικτής Δωδεκανήσου αγοριών (2011–2012), το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο στο πλαίσιο της προετοιμασίας της ομάδας για το Τουρνουά Αιγαίου. Οι νεαροί αθλητές προπονήθηκαν το Σάββατο 14 Μαρτίου, ενώ την Κυριακή έδωσαν προπονητικό αγώνα με την παιδική ομάδα του Κολοσσού στο κλειστό γυμναστήριο Διαγόρα «Τέντα». Παράλληλα, η Ε.ΚΑ.Σ.Δ. εξέφρασε τις ευχαριστίες της προς τις επιχειρήσεις που στηρίζουν έμπρακτα την προσπάθεια της ομάδας.
Αναλυτικά:
Ολοκληρώθηκε ακόμη ένα προπονητικό διήμερο της Μικτής Δωδεκανήσου αγοριών (2011–2012), το
οποίο πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο.Η ομάδα προπονήθηκε το Σάββατο 14 Μαρτίου, ενώ την Κυριακή 15
Μαρτίου έδωσε προπονητικό διπλό με την παιδική ομάδα του Κολοσσού, στο κλειστό γυμναστήριο
Διαγόρα «Τέντα», στο πλαίσιο της προετοιμασίας της.
Ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.ΚΑ.Σ.Δ. εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τις
επιχειρήσεις της Δωδεκανήσου που στέκονται αρωγοί στην προσπάθεια των παιδιών. Με τη πολύτιμη
συμβολή τους ολοκληρώθηκε με επιτυχία ακόμη μία φάση της προετοιμασίας της ομάδας, ενόψει της
συμμετοχής της στο Τουρνουά Αιγαίου, το οποίο θα διεξαχθεί στη Λέρο.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζονται προς:
• Το Castellum Suites, τον ιδιοκτήτη κ. Απόστολο Στεφανίδη και το προσωπικό του ξενοδοχείου για την
άψογη φιλοξενία.
• Τη Dodecanese Seaways και τον κ. Χρήστο Σπανό για τη συνεχή στήριξη στις μετακινήσεις της ομάδας.
• Την Blue Star Ferries για τη σημαντική συμβολή στη μετακίνηση των αθλητών προς και από τη Ρόδο.
Η στήριξή σας αποτελεί πολύτιμο σύμμαχο στην προσπάθεια των παιδιών και συμβάλλει ουσιαστικά στην
ανάπτυξη του μπάσκετ στα Δωδεκάνησα.


























