Αγιασμός στην Α.Ε.Ρ.Α και ευχαριστήριο σε Κολιάδη για τον απινιδωτή!
Λίγες ημέρες πριν την επίσημη έναρξη του πρωταθλήματος, οι άνθρωποι του Α.Ε.Ρ.Α πραγματοποίησαν τον ετήσιο αγιασμό της ομάδας στο γήπεδο Αφάντου. Ο αγιασμός έγινε παρουσία σύσσωμης της διοικήσεως, του τεχνικού τιμ, των ποδοσφαιριστών, αλλά και των τοπικών φορέων.
Παράλληλα το Δ.Σ. της Α.Ε.Ρ.Α ευχαριστεί δημόσια τον Αλέξανδρο Κολιάδη για την παραχώρηση απινιδωτή στο γήπεδο Αφάντου.































